Regiofinales 2009

Deep'n 1 regiokampioen

De eerste halve finale, tussen De Soos 1 en Trekpleister 3 is gespeeld op maandag 20 april. Uitslag: De Soos 30 punten, Trekpleister 40 punten.

Donderdag 23 april werd de andere halve finale tussen Deep'n 1 en De Soos 4 gespeeld. De uitslag: Deep'n 1 35, De Soos 4 31 punten.

Op dinsdag 28 april werd in een gezellig en vol Michgoriushuis de finale en de strijd om de derde en vierde plaats gespeeld.
De strijd om de derde  en  vierde plaats  ging tussen De  Soos  1 en De Soos  4. Als winnaar kwam De Soos 1 uit de bus, die daarmee dus de 3e plaats behaalden. De 4e plaats was dus voor De Soos 4.
 De finale  tussen Deep” 1 en   Trekpleister  3 resulteerde in een overwinning van Deep'n 1 die daarmee dus regiokampioen zijn geworden.

De uitslagen:

De  Soos  1 - De Soos  4: 37 - 27
Deep'n 1 - Trekpleister 3: 38 - 32

Onze felicitaties voor de winnaars en een compliment voor de goede organisatie van biljartclub Michgorius van de finalewedstrijd.

Een uitgebreider verslag en alle individuele uitslagen kunt u vinden op de website van Michgorius, http://www.biljartverenigingmichgorius.nl/. Kijk onder de link regio actueel.

7 januari 2009

Op 7 januari hield biljartvereniging Anholtskamp haar jaarlijkse feestavond.
De organisatie was dit jaar in handen van de families Straalman en Pongers. Bij deze nogmaals hartelijk bedankt voor de goede organisatie!
We werden met koffie/thee en cake ontvangen. Na een korte toespraak van onze voorzitter kon het feest beginnen. Het was een gezellige avond met een biljarttintje: twee leuke spelletjes waar ook nog prijsjes mee te winnen waren. Er waren 30 mensen aanwezig en we werden goed van eten en drinken voorzien. Ook de dames, van wie sommigen nog nooit een biljartkeu in handen hadden gehad, deden mee.

Hier volgt een kleine fotoreportage, klik op de kleine foto's voor een vergroting.

4 augustus 2008

De clubcompetitie bandstoten zit er weer op.
In totaal deden 18 leden mee. Er werd in 2 poules gespeeld. Na een spannende en gezellige competitie werden op 4 augustus de finale en halve finale  gespeeld.
De winnaar van poule 1 speelde tegen de nummer 2 van poule 2 en omgekeerd. Een gezellige en spannende middag met voor iedereen een paar drankjes en hapjes.
De winnaar zorgde voor een historisch feit binnen de vereniging: het was namelijk een vrouw!
Het bestuur wordt hartelijk bedankt voor het organiseren en we hopen dat we dit evenement volgend jaar kunnen herhalen.
De uitslag:

1. Bonnie Benneker
2. Jan Diepenbroek
3. Egbert Holterman
4. Henk Vonkeman

de winnaars van de bandstootcompetitie
vlnr. B. Benneker, J. Diepenbroek, E. Holterman en H. Vonkeman

Regiokampioenschappen 2007
Een klein fotoverslagje van de finale, waarin Anholtskamp 2, bestaande uit Jan Hidders, Henk Nijhuis, Egbert Holterman en Gerrit Pongers, vierde werd.

Klik op de foto's voor een vergroting.